To prawdziwy przełom. Detaliczny potentat Jeronimo Martins Polska (ponad 2600 sklepów) docenił potencjał polskiego cydru. O kulawej dystrybucji Cydreo pisał wiosną w materiale "Przegląd oferty cydrowej w podwarszawskich suburbiach", a tu proszę - gwiazdą kampanii będzie Cydr Ignaców!
W komunikacie czytamy:
Już od 29 czerwca na półkach sklepów Biedronka klienci znajdą bogaty wybór cydrów z dojrzałych polskich owoców. (...)
Sieć sklepów Biedronka, która od początku swojej działalności zaangażowana jest w promocję polskich produktów, tym razem postanowiła wesprzeć trunki powstające m.in. na bazie doskonałych polskich owoców. Prym wśród nich wiodą cydry, zwane inaczej jabłecznikami.(...)
W ofercie Festiwal polskich alkoholi obok uznanej na rynku marki cydru, jaką jest Cydr Lubelski, w sprzedaży dostępny będzie także Cydr Ignaców, który według wydanej w 2013 roku publikacji „World’s Best Cider” jest jednym z najlepszych cydrów świata.
Na sklepowe półki trafią także wyprodukowane z jabłek z polskich sadów Cydr Dzik, Desire, Jabłkowy APP!, Rajski, orzeźwiający napój jabłkowy Rajski z Cynamonem oraz lekki napój alkoholowy z aromatycznych polskich gruszek Perry 7 Sadów. (...)
Na specjalnej stronie internetowej http://jedzcopolskie.biedronka.pl/ można znaleźć informacje na temat wybranych polskich produktów, w tym także polskich jabłek, dostępnych w sklepach sieci Biedronka, a także ciekawe przepisy z ich wykorzystaniem. W ramach ofert tematycznych, takich jak np. Festiwal Polskich Jabłek, systematycznie wprowadza do sprzedaży nowe odmiany jabłek.